er et spørsmål som har plaget hjernebarken min lenge nok uten at jeg egentlig har fått noe godt svar på spørsmålet.
Spørsmålet er:
"Hvordan opptrer blåmerker på mørkhudede? Hvilke farger opptrer o.l? Vises de egentlig?"
Svar mottas med takk. Og, nei, jeg er ingen rasist :D
-Nitus
mandag 1. juni 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
ha du ikkje funne ut av d enda? :D
SvarSlettany who is fuzzy lama?:P
SvarSlettjanei! jeg har ikke funnet ut av det..